NovioData nieuwe onderzoekspartner N.E.C.

Zakelijk,

1164_1341483219_noviodata.jpg

BUREAU DOET ONDERZOEK NAAR KLANTTEVREDENHEID BIJ N.E.C.

Het Nijmeegse marktonderzoekbureau NovioData heeft zich als partner verbonden aan N.E.C. In het nieuwe voetbalseizoen zullen zij klanttevredenheidsonderzoeken gaan uitvoeren onder supporters en businessclubleden.

NovioData is een Nijmeegs onderzoeksbureau dat gespecialiseerd is in online enquêteonderzoek. Ze combineren dienstverlening op lokaal niveau met een wereldwijk bereik. Voor N.E.C. is het binnenhalen van NovioData een mooie stap in de ontwikkeling naar optimale klanttevredenheid. Stasiu Teunissen, marketingmanager van N.E.C.: “Klanttevredenheid staat centraal in onze visie en het meten van onze prestaties is dan ook een belangrijke peiler. Niet alleen onder businesspartners, maar vooral ook bij onze supporters. Wat willen zij, wat vinden zij van de organisatie en hoe kunnen wij de klanttevredenheid vergroten? In samenwerking met NovioData gaan we hiervoor een meerjaren traject uitzetten”.

Hans de Jong, manager Cliënt Services bij NovioData tekende vorige week het contract: “Als Nijmeegs bedrijf zijn wij er trots op ons te kunnen verbinden aan N.E.C. Wij zien onszelf als een partner die N.E.C. kan ondersteunen bij de structurele uitvoering van marktonderzoek onder supporters en het zakelijke netwerk. Niet alleen de uitvoering, maar ook de implementatie van resultaten in het operationele beleid van N.E.C. en de terugkoppeling van resultaten richting de achterban, zien we als de grootste uitdaging voor het komende jaar”.

Kijk voor meer informatie over NovioData op www.noviodata.nl.

Overig nieuws

Koop wedstrijdcollectie online
Sponsor afbeelding
  • Logo van Patrick
  • Logo van In Person
  • Logo van Toyota
  • Logo van Konings & Meeuwissen
  • Logo van Rabobank
  • Logo van Personato
  • Logo van De Wit Schijndel
  • Logo van Voetbalshop
  • Logo van Fox Sports
  • Logo van Eredivisie

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Goffertgeluiden Inschrijven