New Zealand Auckland nieuwe kledingsponsor selectie N.E.C.

LIFESTYLEMERK GAAT SELECTIE N.E.C. SPORTIEF KLEDEN.

Foto

Lifestylemerk New Zealand Auckland zal in het nieuwe seizoen de selectie van N.E.C. compleet in het nieuw gaan steken. Het lifestylemerk is al langer lid van de OSRN, maar zal door deze overeenkomst meer op de voorgrond gaan treden.

Het lifestylemerk New Zealand Auckland is een puur Nederlands initiatief. Het creatieve en operationele hoofdkwartier is gevestigd in Amsterdam van waaruit het design department en de sales-marketingactiviteiten worden gecoördineerd. Eric Schraven: "Ons herkenbaar en uniek concept met een stoere uitstraling past uitstekend bij de selectie van N.E.C. Op het moment is NZA één van de snelst groeiende mannenmodemerken en we bieden een totaalcollectie van shirts tot broeken en jacks. De selectie zal een complete outfit aangemeten worden, waarbij ze herkenbaar van N.E.C. zijn, maar daarnaast ook stoer en anders dan anders."

Jacqueline Vermeer, accountmanager sponsoring N.E.C.: "In het merk New Zealand Auckland hebben we een perfecte partij gevonden die de selectie gaat kleden. We wilden dit jaar met de selectiespelers een iets andere weg inslaan en NZA vult die wens goed in. De selectie zal er top bijlopen vanaf de eerste wedstrijd. NZA zal door deze samenwerking zich prominenter profileren in het Nijmeegse businessplatform."

Kijk voor meer informatie over NZA op www.nzanewzealand.com.

Twitter facebook
Deel via:  

 

#SamenBeterNEC
N.E.C. onderscheidt drie verschillende klantcategorieën: de supporter, business en horeca. De basis is dat we voor onze klanten een maatschappelijke-, duurzame- en bedrijfseconomische waarde creëren. De klanten van N.E.C. staan niet langs de zijlijn, maar ze hebben een belangrijke rol in de ontwikkeling van zichzelf en de club. Ze praten mee over het beter maken van de club, de wedstrijdbeleving, de maatschappelijke rol die we spelen en ze worden dan ook regelmatig gepolst voordat besluitvorming plaatsvindt. Iedereen moet zich kunnen identificeren met #samenbeternec en passief of actief een bijdrage leveren aan de invulling van onze visie. We vinden het belangrijk dat onze klant ook financieel beter wordt van N.E.C. Het enorme inkooppotentieel wenden we graag aan om voordelen te bieden door het gezamenlijk inkopen van onder andere energie en telefonie.

Tweets

@NEC_Nijmegen