NovioData nieuwe onderzoekspartner N.E.C.

BUREAU DOET ONDERZOEK NAAR KLANTTEVREDENHEID BIJ N.E.C.

Foto

Het Nijmeegse marktonderzoekbureau NovioData heeft zich als partner verbonden aan N.E.C. In het nieuwe voetbalseizoen zullen zij klanttevredenheidsonderzoeken gaan uitvoeren onder supporters en businessclubleden.

NovioData is een Nijmeegs onderzoeksbureau dat gespecialiseerd is in online enquêteonderzoek. Ze combineren dienstverlening op lokaal niveau met een wereldwijk bereik. Voor N.E.C. is het binnenhalen van NovioData een mooie stap in de ontwikkeling naar optimale klanttevredenheid. Stasiu Teunissen, marketingmanager van N.E.C.: "Klanttevredenheid staat centraal in onze visie en het meten van onze prestaties is dan ook een belangrijke peiler. Niet alleen onder businesspartners, maar vooral ook bij onze supporters. Wat willen zij, wat vinden zij van de organisatie en hoe kunnen wij de klanttevredenheid vergroten? In samenwerking met NovioData gaan we hiervoor een meerjaren traject uitzetten".

Hans de Jong, manager Cliënt Services bij NovioData tekende vorige week het contract: "Als Nijmeegs bedrijf zijn wij er trots op ons te kunnen verbinden aan N.E.C. Wij zien onszelf als een partner die N.E.C. kan ondersteunen bij de structurele uitvoering van marktonderzoek onder supporters en het zakelijke netwerk. Niet alleen de uitvoering, maar ook de implementatie van resultaten in het operationele beleid van N.E.C. en de terugkoppeling van resultaten richting de achterban, zien we als de grootste uitdaging voor het komende jaar".

Kijk voor meer informatie over NovioData op www.noviodata.nl.

Twitter facebook
Deel via:  

 

#SamenBeterNEC
N.E.C. onderscheidt drie verschillende klantcategorieën: de supporter, business en horeca. De basis is dat we voor onze klanten een maatschappelijke-, duurzame- en bedrijfseconomische waarde creëren. De klanten van N.E.C. staan niet langs de zijlijn, maar ze hebben een belangrijke rol in de ontwikkeling van zichzelf en de club. Ze praten mee over het beter maken van de club, de wedstrijdbeleving, de maatschappelijke rol die we spelen en ze worden dan ook regelmatig gepolst voordat besluitvorming plaatsvindt. Iedereen moet zich kunnen identificeren met #samenbeternec en passief of actief een bijdrage leveren aan de invulling van onze visie. We vinden het belangrijk dat onze klant ook financieel beter wordt van N.E.C. Het enorme inkooppotentieel wenden we graag aan om voordelen te bieden door het gezamenlijk inkopen van onder andere energie en telefonie.

Tweets

@NEC_Nijmegen

Tijdelijk geen tweets beschikbaar
Google+