Makro levert een uitgebreid assortiment sportkleding, variƫrend van sokken tot complete trainingsoutfits. Naast de N.E.C. fanartikelen is bij Makro ook de trainingskleding verkrijgbaar, zoals trainingspakken en jassen.
Stasiu Teunissen, marketingmanager N.E.C.: "We zijn zeer verheugd over de samenwerking met Makro. Naast onze fanshop is het belangrijk om nieuwe verkoopkanalen te ontwikkelen die een breed publiek bereiken. Een goede verkrijgbaarheid in het retailkanaal is dan ook van onschatbare waarde. Met veel partners bereiken we de consument, maar met Makro bereiken we nu ook het bedrijfsleven in de regio", aldus Teunissen.
William van Dijk, vestigingsmanager Makro Nijmegen: " Wij vinden het belangrijk om de binding met de regio te versterken. Makro is een internationaal bedrijf, wat vele voordelen met zich meebrengt. Maar onze klanten zijn woonachtig en werkzaam in de regio Nijmegen. De betaald voetbalorganisatie N.E.C. is een belangrijk bindmiddel in de samenleving en wij willen hiermee ook de relatie met onze klant een extra dimensie geven. Naast merchandisingpartner zijn we ook businesspartner geworden van N.E.C. Het Goffertstadion is voor ons het ideale platform om onze relaties uit te nodigen en te netwerken. Ik maak er ook geen geheim van dat ik graag onze producten wil leveren aan de OSRN-leden en natuurlijk N.E.C. Horeca," besluit van Dijk.
De komende maanden worden door Makro en N.E.C. regelmatig acties georganiseerd om ruchtbaarheid te geven aan de samenwerking. Zo kunnen fans voor de start van het seizoen het nieuwe wedstrijdshirt kopen bij Makro en dit laten signeren door N.E.C.-spelers! Wanneer deze exclusieve actie plaatsvindt, zal zo snel mogelijk worden gecommuniceerd via deze website. Hou het in de gaten!