In samenwerking met rugsponsor Nijol Olie is N.E.C. de afgelopen maanden drukdoende geweest om dit nieuwe concept in Nederland te introduceren. "Met deze box aan de zijlijn, kunnen we bij elke thuiswedstrijd in de Nederlandse Eredivisie tien N.E.C. Supporters, de wedstrijd van hun leven laten meemaken. Dichterbij kan niet!" aldus Bas van Rossum, Marketing Manager van N.E.C. Directeur van Nijol Olie, Theo Wassing voegt daaraan toe:"Niet alleen met onze groene aardgasvulstations, maar ook langs de groene grasmat zijn wij innovatief. Al tankend sparen voor zo'n belevenis bij N.E.C. is gewoon fantastisch!"
De eerste keer dat de Texaco N.E.C. VIP Box in gebruik wordt genomen, is bij de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam op zaterdag 30 januari a.s. Wilt u als supporter ook kans maken op een plaats in de nieuwe VIP Box? Kijk dan op www.nec-nijmegen.nl of kijk in de rust van N.E.C. - Vitesse naar het Texaco N.E.C. MegaMemory-spel op de middenstip.
NIEUWS
Primeur: N.E.C. start met VIP Box aan de zijlijn, dichterbij kan niet!
Eerder berichtte N.E.C. u al over de te winnen VIP tickets in het kader van het Texaco - N.E.C. Memory-spel. Als aanvulling hierop is zojuist groen licht gekomen vanuit de KNVB, dat N.E.C. als eerste club in Nederland mag beginnen met de zogenaamde VIP Box aan de zijlijn van het veld in het McDOS Goffertstadion.