De maatschappelijke stichting van onder andere N.E.C. en Talis schreef afgelopen juli een naamwedstrijd uit. De nieuwe naam werd N.E.C. Doelbewust. Omdat de stichting trots is op haar nieuwe naam, verschijnen er van 3 september tot en met 10 september 35 Mupi's (grote, verlichte reclameborden) in het Nijmeegse straatbeeld. Spot je een Mupi terwijl je op de fiets of in de auto zit? Of loop je er toevallig langs? Zet de Mupi op de foto en mail deze naar info@necdoelbewust.nl zodat je kans maakt op een jaar lang gratis sporten.
Uitleg
Mupi gespot… En dan? Maak een foto (met je telefoon of fotocamera) en mail de foto samen met je naam, telefoonnummer en e-mailadres naar info@necdoelbewust.nl. Daarna hoef je alleen nog maar naar de N.E.C. Facebookpagina te gaan, om deze te liken. Vergeet dat niet, want alleen dan maak je kans op een jaar lang gratis sporten bij een sportvereniging naar keuze! N.E.C. Doelbewust stelt €300,- ter beschikking om jouw sportcontributie te betalen.
Over N.E.C. Doelbewust
N.E.C. Doelbewust is een maatschappelijke stichting die in 2008 is opgericht. Het doel van de stichting is de leefbaarheid in Nijmegen en omstreken te vergroten. Hiervoor wordt gefocust op de pijlers Vitaliteit, Mentaliteit en Ontwikkeling. Anno 2013 zijn er acht partners: N.E.C, Talis, ROC Nijmegen, Dar, Gemeente Nijmegen, Gemeente Beuningen, Scholten Awater en André Weijers bv. Samen met subpartners draaien er 20 projecten per jaar waaronder het zeer succesvolle gezondheidsproject 'Scoren voor Gezondheid', het onderwijsproject 'Paying for Success' en het buurtvoetbalproject 'N.E.C. BuurtBattle'. De spelers van N.E.C. worden regelmatig ingezet als rolmodel. Meer informatie over de stichting, een overzicht van alle projecten, partners én het laatste nieuws is te vinden op de website www.necdoelbewust.nl.