Het levert een belangrijke inkomstenbron voor iedere betaald voetbal organisatie op, maar het is vooral ook een zeer belangrijk middel voor bedrijven om hun promotieboodschap bij een miljoenenpubliek onder de aandacht te brengen en daarbij ook nog in te springen op de actualiteit.
De Nijmeegse verzekeraar en pensioenenspecialist GHW gaf hiervan onlangs bij N.E.C.-Vitesse een goede voorbeeld van. N.E.C.'s fansite Trouwehonden.nl verkoos op hun site GHW gemakshalve al tot sponsor van het jaar, door hun ludieke tekst op de boarding bij deze derby. Wij kwamen onderstaande filmpje onder ogen en willen u dat niet onthouden. Sportmarketing bij N.E.C. zoals het ook kan, klikt u op onderstaand filmpje!
Ook geïnteresseerd om een keer met LED boarding in de spotlight te komen? Neem contact op met Wouter Jansen op wouter.jansen@nec-nijmegen.nl of via 024-3590353. Het is al mogelijk vanaf € 1000,- excl. btw per wedstrijd.
NIEUWS
LED boarding - GHW laat zien wat je er mee kan!

De bekende digitale LED boarding is niet meer weg te denken bij het hedendaagse voetbal.