NIEUWS

N.E.C. en DPG Media slaan handen ineen met official partnership tot 2027

datum icoon 19-02-2025
readtime icoon 2 min leestijd

N.E.C. is verheugd om aan te kondigen dat DPG Media official partner van de club is tot en met juni 2027. DPG Media, onder andere gevestigd in Nijmegen, is een grote speler in de mediawereld met een breed publiek.

Vijftien jaar geleden sloot het mediabedrijf zich al aan bij N.E.C. Business & OSRN. DPG Media voert onder andere merken in televisie, radio, nieuws, tijdschriften en online diensten. Met titels als De Gelderlander, Algemeen Dagblad, NU.nl, Qmusic en Sportnieuws.nl is DPG Media het grootste mediabedrijf van Nederland en Vlaanderen. Deze kanalen bieden diepgaande sportberichtgeving aan een grootschalig publiek, waarmee het bedrijf zich ook in de sportwereld positioneert als een strategische partner.

Robin Faber, commercieel manager van N.E.C., aan het woord: “We zijn blij met de intensivering van de samenwerking. Via de kanalen van DPG Media trekken we nieuwe doelgroepen aan en krijgen we aandacht voor verschillende initiatieven. Het plan is om, naast de zakelijke markt, breder in te zetten op inspirerende verhalen vanuit GezondRijk Nijmegen. We kijken ernaar uit om de komende drie jaar de samenwerking te versterken.”

Dirk Renders, directeur regio sales van DPG Media, voegt toe: “N.E.C. biedt ons een unieke kans om onze betrokkenheid in de regio te versterken. Als officiële mediapartner zijn we trots om lokale verhalen en sportieve prestaties te delen die onze community inspireren. De samenwerking met N.E.C. stelt ons ook in staat om regionale ondernemers te ondersteunen door middel van waardevolle media-exposure en gerichte promotie. DPG Media gelooft in de kracht van lokale verbindingen en samen met N.E.C. hopen we een bijdrage te kunnen leveren aan een levendige en bloeiende regio.”