N.E.C. en Ormer ICT slaan ook de komende vijf jaar de handen ineen. Het door Ormer ICT ontwikkelde ticketingplatform Tymes4 groeide de afgelopen drie seizoenen uit tot een onmisbaar onderdeel van de digitale dienstverlening van de club en zal dit met een official partnership de komende vijf jaar verder professionaliseren.
De samenwerking tussen N.E.C. en Ormer ICT begon in 2022, toen het ticketingplatform de club hielp bij de lancering van een nieuwe online ticketshop en een digitaal portaal voor zakelijke relaties. Met de verlenging van de samenwerking richten beide partijen zich op verdere innovatie, met bijvoorbeeld de Tweedekans Verkoop - het eerlijk doorgeven of opnieuw aanbieden van ongebruikte tickets.
Frank van Eijsden, CEO van Ormer ICT Software Development, kijkt uit naar de komende jaren: “We zijn bij veel betaald voetbalorganisaties actief, maar bij N.E.C. voelen we ons echt partner van de club. Onze nieuw ontwikkelde modules stellen we constant beschikbaar en worden in Nijmegen getest. Dat kan alleen maar als er expertise aan beide kanten aanwezig is. Op het gebied van ambities en professionalisering hebben Ormer ICT en N.E.C. veel overeenkomsten. Dat enthousiasme gaan we de komende jaren gebruiken om samen nog verder te groeien.”
Robin Faber, commercieel manager van N.E.C.: “Met behulp van Tymes4 hebben we de laatste jaren onze online dienstverlening richting supporters en businessclubleden verbeterd. Het platform sluit goed aan bij onze ambities om als club te blijven professionaliseren, zowel sportief als zakelijk. Met de verlenging van de samenwerking zetten we opnieuw een stap in de verdere digitalisering van N.E.C.”
Over Tymes4
Tymes4 is een product van Ormer ICT. Het is het enige ticketingplatform in de markt dat specifiek voor betaald voetbalorganisaties is ontwikkeld. Met een marktaandeel van meer dan 70% in het Nederlandse betaald voetbal is Tymes4 een veelgebruikt systeem in de voetbalwereld.