N.E.C. en GX bevestigen opnieuw hun succesvolle partnerschap en bouwen verder aan gezamenlijke ambities. Sinds 2017 is GX al een trouwe partner van de Nijmeegse voetbalclub. Met de verlenging blijven beide partijen samenwerken aan het versterken van digitale kanalen, data-gestuurde communicatie en het vergroten van de fanbeleving.
GX, gevestigd in Nijmegen, levert slimme technologische oplossingen die organisaties helpen hun marketing- en communicatiedoelen te realiseren. Door data en content samen te brengen, zet het bedrijf in op het creëren van persoonlijke digitale ervaringen - een aanpak die ook voor N.E.C. zeer waardevol is gebleken. Met de voortzetting van dit partnerschap onderstrepen N.E.C. en GX hun ambitie om verder te investeren in digitale innovatie en samen te bouwen aan de toekomst.
Willem Rossieau, CEO van GX: “Al jarenlang zien wij N.E.C. groeien - sportief, digitaal én maatschappelijk - en het is inspirerend om daar als strategisch partner aan bij te dragen. N.E.C. laat zien hoe data en digitalisering het verschil kunnen maken in het versterken van de fanbeleving. Tegelijkertijd speelt de club een belangrijke rol in de regio en brengt het mensen samen. Wij zijn dankbaar dat we hierin mogen meebouwen en kijken vol vertrouwen uit naar de volgende stappen in ons partnerschap.”
Robin Faber, commercieel manager van N.E.C., kijkt uit naar de voortzetting van de samenwerking: “Sinds 2017 prijkt GX op het N.E.C.-tenue en is daarmee onze langstzittende partner op het shirt - een samenwerking die de komende jaren richting een bijzonder tienjarig jubileum gaat. In de afgelopen drie jaar hebben we onze app en website doorontwikkeld, volledig afgestemd op onze ambities op het gebied van data en fanbeleving. De komende periode bouwen we verder aan een toekomstgerichte content- en datastrategie om onze achterban nog persoonlijker en relevanter te bereiken.”