NIEUWS

KNNS verbindt nieuwe naam aan de N.E.C.'Man of the Match'

datum icoon 01-03-2013
readtime icoon 3 min leestijd
N.E.C. heeft een overeenkomst gesloten met KNNS (spreek uit: Kennis) om als nieuwe naamgever op te treden van de 'Man of the Match'. Vanaf zondag 3 maart, wanneer N.E.C. aantreedt tegen Feyenoord, kunnen alle stadionbezoekers de 'KNNS Man of the Match' kiezen door een SMS te sturen. KNNS is de nieuwe naam van het op 1 januari jl. gefuseerde KC Business Solutions en NMA ICT Solutions. De nieuwe onderneming verenigt vakkennis op het gebied van ICT, business software en printing met de daarbij behorende service en supplies.

KNNS biedt eersteklas oplossingen voor ondernemers in het MKB en MKB+. KNNS is in staat de zorg voor ICT en office printing volledig uit handen te nemen en op afstand te monitoren. Voor een scherp, vast bedrag per maand profiteren ondernemers van een goed opgebouwde ICT-omgeving en een printerpark op maat. Dit laatste geldt zowel voor office printing als graphic art printing (service is inbegrepen). De bedrijfszekerheid en financiële duidelijkheid die dit biedt, is juist in deze tijd belangrijk voor MKB'ers. In de webshop van KNNS zijn daarnaast alle benodigde ICT- , printsupplies en alle overige kantoorartikelen verkrijgbaar. 

Het nieuwe KNNS is een onderneming met ruim 100 medewerkers en is gevestigd op het terrein Bijsterhuizen in Wijchen. Het magazijn voor supplies blijft gevestigd in Beuningen. KNNS heeft daarnaast vestigingen in Eindhoven en Tilburg. De 'Man of the Match' is de speler die het beste gespeeld heeft volgens de meestemmende toeschouwers in het Goffertstadion.

Jean-Louis van Aerle, algemeen directeur KNNS: "Wij zijn een Nijmeegs bedrijf die N.E.C. al jaren een warm hart toedraagt. Daarom zijn we blij om met ons nieuwe bedrijf weer terug te zijn in De Goffert. Naast de naamgeving van de "Man of the Match" kijken we er naar uit om veel nieuwe relaties te ontmoeten in de businessclub en ons netwerk uit te breiden. We hopen dat dit een mooie start is voor een langdurige relatie met N.E.C."

Bart van Ingen, commercieel directeur N.E.C.: "Wij zijn enorm verheugd dat KNNS voor N.E.C. heeft gekozen om de nieuwe naam kenbaar te maken aan een groot publiek. Maar we zijn nog trotser dat de mensen achter het voormalige KC Business Solutions en NMA ICT Solutions de weg weer hebben gevonden naar het Goffertstadion om hun bedrijfsdoelstellingen extra kracht bij te zetten. De 'KNNS Man of the Match' is een voorbeeld van een prachtig wedstrijdconcept, waarmee we samen richting onze klanten en supporters voor een onderscheidende vorm van exposure gaan zorgen die alle partijen beter maakt."