NIEUWS

N.E.C. breidt Nijmeegs Eigen Collectief uit met telefonie van Telfort Zakelijk

datum icoon 03-03-2013
readtime icoon 4 min leestijd
N.E.C. heeft zondag, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Feyenoord, een overeenkomst getekend met Business Center Nijmegen en Telfort Zakelijk. De aanbieder van telefonie en internet gaat samen met de Business Center Groep participeren in het Nijmeegs Eigen Collectief. Naast energie is het aanbieden van voordelige telefonie-oplossingen de volgende stap om de visie van het collectief verder vorm te geven.

N.E.C. is eind vorig jaar, in samenwerking met diverse partners, gestart met het Nijmeegs Eigen Collectief door het aanbieden van duurzame energie. De achterliggende gedachte is dat door gezamenlijk de handen ineen te slaan veel bereikt kan worden door extra waarde te creëren op het gebied van duurzaamheid, maatschappelijke ontwikkeling en financieel.

De Business Center Groep BV is opgericht in 2006 en een trouw lid van de businessclub van N.E.C., de OSRN. De Business Center Groep is het moederbedrijf van Business Center Nijmegen BV.  Algemeen Directeur Marcel Strik: "Wij leveren maatwerk voor zowel mobiele als vaste telefonie. Ons klantenbestand varieert van kleine zelfstandigen, het MKB tot corporate accounts. We adviseren over passende abonnementsvormen en monitoren de looptijden van de contracten. Kosten besparen op mobiele en vaste telefonie is één van onze pijlers. Daarnaast leveren wij ook de benodigde hardware voor de mobiele en vaste telefonie. Ons aanbod maken wij compleet door het aanbieden van Tablets, Track & Trace, Multimedia en het inbouwen van communicatie apparatuur.

Commercieel Directeur N.E.C., Bart van Ingen: "In onze visie staat "eendracht" en "ontwikkeling" centraal in ons handelen. We willen samen beter en daarom creëren we een omgeving waarin onze medewerkers, supporters en klanten het beste uit zichzelf kunnen halen. Maar dit bereiken we alleen door het samen te doen. Dit sluit naadloos aan op de visie van het Nijmeegs Eigen Collectief. We vinden het belangrijk dat onze klant beter wordt van N.E.C. Voor veel ondernemers begint dit toch bij het rendement dat ze ervaren door middel van het businessclub lidmaatschap. Met het gezamenlijk inkopen van energie en telefonie in het Nijmeegs Eigen Collectief voldoen we aan deze doelstelling, want we bieden een aanzienlijk financieel voordeel. We richten ons overigens niet alleen op de supporters en klanten van N.E.C., maar op alle Nijmegenaren. Wij hebben er alle vertrouwen in dat dit unieke collectief op termijn een positief effect heeft op de verdere ontwikkeling van de stad, het individu en de club.  Het succes valt of staat ook met de samenwerking van sterke partners. We zijn daarom verheugd dat we de verkoop van de zakelijke telefonie producten van Telfort in samenwerking doen met onze business partner Business Center Groep. Wij hebben er alle vertrouwen in dat de combinatie van een landelijk sterk A-merk met een locale partij, met veel gevoel voor de regio, een uitstekende formule is.''

Telfort Zakelijk is een Nederlandse aanbieder van telefonie en internet en richt zich op de zakelijke markt. Telfort Zakelijk is onderdeel van KPN en maakt gebruik van haar netwerk dat een uitstekende dekking biedt binnen- als buitenhuis Telfort Zakelijk zorgt dat de klant via vast bellen, mobiel bellen en internet altijd goed bereikbaar is, maar dan wel tegen concurrerende voorwaarden. Voor de klant betekent dit een vaste lage prijs, gratis bellen met collega's en andere Telfort klanten, duidelijke abonnementen, inzicht in de kosten en een uitstekende kwaliteit.